Глянув на маму – і перестав дихати: 4-річна дитина раптово померла після уколу (фото)


У Хмельницькій області в одній із лікарень раптово помер 4-річний хлопчик, якого доставили до медзакладу через біль у животі.

Назаркові зробили низку аналізів та нічого серйозного не знайшли. Лікарі вирішили вколоти хлопчику ”вітаміни” для покращення захисних сил організму. Та не встигла медсестра вийняти голку із тіла дитини, як Назар подивився на маму, видихнув і помер. Дитину намагалися реанімувати 40 хвилин. Але дії медиків не допомогли. Про це йдеться у сюжеті “Надзвичайних новин”.

За даними поліції, хлопчик потрапив до Віньковецької районної лікарні 4 листопада, о 11:45.

Загрузка…

Медики встановили дитині діагноз “ацетономічний синдром”. Не встигли перейти до лікування, як близько 16:40, малюк помер. Мама Назара, 22-річна Марина, буквально посекундно пам’ятає останні хвилини життя свого синочка.

“Півдня нічого не робили. Ніякого УЗД чи рентгена, не рятували його, просто ходили й питали, чи дитина попісяла, щоб зробити аналіз. Йому вкололи препарат для покращення захисних сил організму. Не встигли вони витягнути голку, як малий догори подивився, закрив очка й видихнув”, – розповіла журналістам Надзвичайних новин мама Назарчика Марина. Лікар, який призначив укол, шокований не менше. За його словами, це звичайні вітаміни. “Це набір вітамінів. Його зазвичай колять при ацетономічному синдромі”, – розповідає в сюжеті лікар неонатолог Віньковецької районної лікарні Володимир Галанзовський. Інструкція до препарату ці слова підтверджує.

Загрузка...

Загрузка...
загрузка...